Content Marketing

Content marketing niejedno ma imię. Ale my znamy je wszystkie.

Dobrze napisana treść potrafi całkowicie odmienić odbiór marki czy oferowanych przez nią produktów lub usług. To właśnie content znajduje się na pierwszej linii biznesowego frontu, przyciągając uwagę odbiorców i przekonując nieprzekonanych.

Wzorowa treść marketingowa jest:

  • napisana językiem korzyści, czytelnie i chwytliwie opisuje zalety produktu;
  • dopracowana narracyjnie, gładko prowadzi odbiorcę przez kolejne akapity;
  • zgodna z kartą produktu/linią marki, uwydatnia mocne punkty prezentowanej usługi czy produktu, a jednocześnie nie mija się z prawdą i nie manipuluje klientem;
  • stworzona w harmonii z regułami języka i świadoma tego, że przecinki mają znaczenie.

Współpracowaliśmy między innymi z markami:

Referencje zadowolonych klientów

Adam to rzetelny copywriter, który do każdego zlecenia podchodzi z ogromną pieczołowitością. Dokonuje wnikliwej kwerendy, godnej dobrego dziennikarza. Jest otwarty na informację zwrotną i koncepcję klienta. Ogromnym atutem współpracy z nim jest także terminowość, która pozwala na zrealizowanie projektu w wyznaczonych ramach czasowych. Z całego serca polecam!

Katarzyna Jurewicz, Head of Copywriting w Verseo

Perfekcyjna content marketingowa kombinacja: bezbłędne operowanie słowem i głęboki research w połączeniu z bardzo dobrą znajomością reguł SEO. Polecam współpracę z Adamem Kubaszewskim i grupą Audioskrypt.

Monika Praczyk, Temat Rzeka

Content Marketing w Grupie Audioskrypt – oferta

Najważniejsze rodzaje tworzonych przez nas treści możesz zobaczyć poniżej. To jednak tylko wierzchołek contentowej góry lodowej – jesteśmy otwarci również na mniej standardowe działania w zakresie copywritingu i content marketingu.

Opisy produktów w sklepach internetowych

W e-commerce dobry opis ma potężną sprzedażową wartość. Ten sam produkt w tej samej cenie może zostać przez klientów uznany za warty uwagi lub nie – wszystko zależy od tego, jak zostanie przedstawiony. Tworzę angażujące materiały, które jednocześnie urzekają językiem korzyści i zgodnością ze specyfikacją produktu

Ogromne znaczenie dla e-commerce ma także umieszczenie w tekście słów kluczowych w naturalny, nienachalny sposób – jest to niezbędne w procesie pozycjonowania stron (SEO – Search Engine Optimization), czyli działaniach mających na celu podniesienie pozycji witryny w wyszukiwarkach takich jak Google.

Wpisy blogowe

Wpisy na firmowym blogu to esencja content marketingu i doskonały sposób, na wykreowanie eksperckiego wizerunku marki. Tworzę mocne merytorycznie i zachwycające stylem teksty do wpisów blogowych.

Po wielu latach spędzonych w różnych firmach mogę stwierdzić, że największym grzechem większości wpisów tworzonych przez zewnętrznych podwykonawców jest widoczna już od frontu słaba znajomość tematu przez osobę piszącą treść. Powierzchowne podejście do tak ważnej materii wzbudza w klientach odruch obronny zamiast chęci zaprzyjaźnienia się z marką.

Dzięki copywriterskiemu doświadczeniu i kilkuletniej pracy w projektach naukowych oraz w branży dziennikarskiej przykładam ogromną wagę do weryfikacji faktów. Jestem w stanie błyskawicznie zrozumieć, co jest w danej branży najważniejsze i jak dokładnie działa konkretny produkt. Pogłębiony research to podstawa prowadzenia działań marketingowych w internecie – bez tego pozostaje jedynie pustosłowie.

Posty w mediach społecznościowych

Prowadzenie profili w social mediach stało się w ostatnich latach marketingową koniecznością. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn gromadzą miliony użytkowników. Za ogromną masą zdjęć profilowych czy avatarów kryją się rzesze potencjalnych klientów. Posty o odpowiedniej treści pozwolą do nich dotrzeć – najpierw przywitać się w imieniu marki, a później być może nawiązać dłuższą znajomość.

Warto pamiętać, że każdy portal społecznościowy ma swoją własną specyfikę. By marka osiągnęła sukces w social mediach, musi rozumieć konkretne środki komunikacyjne wykorzystywane przez użytkowników danej platformy. Ten sam post umieszczony na dwóch serwisach może w jednym z nich osiągnąć viralowy status, a jednocześnie w drugim zostać kompletnie zignorowany przez widownię.

Doskonale rozumiem kody kulturowe używane na platformach społecznościowych, a także zasady działania stale modyfikowanych social mediowych algorytmów. Prowadziłem zarówno małe profile lokalnych inicjatyw, jak i dużych, rozpoznawalnych marek.

Oferty produktowe Allegro i Amazon

Dwie największe platformy sprzedażowe w Polsce zrzeszają tysiące firm i setki tysięcy kupujących. I choć zasady opisów produktów wydają się tożsame ze sklepami internetowymi, oferta na Allegro ma nieco odrębną charakterystykę. Wynika to przede wszystkim z rozwiązań technicznych zastosowanych w allegrowym systemie zarządzania treścią. Doskonała znajomość platformy i tysiące produktów sprzedanych w przeszłości dzięki dobrze zrealizowanym przeze mnie opisom to idealne połączenie.

Napisz do nas i otrzymaj bezpłatną wycenę

Odpowiemy w ciągu 24 godzin.